Tento reklamační řád byl zpracován dle občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Kupující má možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu.
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
a) Na e-mailovou adresu provozovatele
b) Poštou na adresu provozovatele
c) Osobním doručením
Kupující je povinen uvést:
a) Číslo objednávky ( je zasíláno s potvrzením objednávky v e-mailu, nebo uvedeno ve výpisu objednávek)
b) Co nejvýstižnější popis závad
c) Doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura nebo dodací list)
Zde si můžete stáhnout formulář pro vrácení zboží.
Povinnosti prodávajícího:
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s prodávající s kupujícím nedohodne jinak.